keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Just stop for a minute and smile

Heips! Nukuin tänään taas melkeen pommiin joten repäsin lattialta ekat vaatteet päälle.. Äitin miesystävä on tän viikon ajan joka aamu tullu tohon ovelle koputtaa, että oonko hereillä. Nousen salamana ylös ja huudan "OOOON", sitte katon kelloa ja oon ihan shiiiit! Tänään kävin kuitenki töiden jälkeen nopsasti sellossa, vaikka oonki vähän kipee :c Flunssaa kai, toivottavasti ei kuume nouse! Vaikee vaan nukkuu. Törmäsin sellossa Tuaan ja Iinuun ja söin vähän ranskiksia hesessä, sitten lähin kotiin.
En malta oottaa, että pääsen kampaajalle (mun kummille) piakkoin! :D
Värikkyyshän on muotia nyt hei..
Löysin perfecto-farkut H&M:stä, mut olin sitä ennen jo ostellu pari juttua niin olin ihan PA.. Miksei palkka oo voinu jo tulla :c
Tässä muutamista ostoksista esimakua, esittelen ne mieluummin sitten ku on hyvä kamera taas käytössä :)
Viime viikolla baarissa joku tytteli horjahti mua päin vessassa (olin sen takana), enkä tajuu miten se sai sen korkonsa vedettyy noin ylös :D Mullon niin surkee tää kännykän kamera, ettei esim mustelmaa ton ympärillä näy hirveesti, mut toivottavasti se lähtee pois ennen ylppäreitä!
Ja tän sikolätin kimppuun mun pitäs hyökätä nyt.. 9 pitäs olla jo nukkumassa.. hmm..
Ainiiiin muuten, tossa hetki sitten ku olin suihkussa huomasin yhtäkkiä että lattia oli ihan veressä! Ei, en saanut keskenmenoa :DDD Sitä veristä vesilammikkoa kun katto ni näytti kyllä siltä! Mut mulla piiiitkästä aikaa vuos verta nenästä. Näytin ihan kannibaalilta ku katoin itteeni peilistä, mun koko alanaama oli ihan veressä :D Joo ei siitä sen enempää.. Nyt siivoomaan! Heippa ja öitä!

2 kommenttia:

  1. ooks sä raskaana? ko laitoit ettet saanu keskenmenoa..

    VastaaPoista
  2. Hahah eikä en tajunnukkaan et sen voi ymmärtää noinkin, haha voi ei! :D En oo raskaana! :D Äää oon tyhmä.. :D

    VastaaPoista