tiistai 6. joulukuuta 2011

We can make an earthquake up in here

Moikkamoi! Vähän myöhänen postaus, mutta mikäs siinä. Heräsin tänään melko myöhään ja aloin heti värjäillä mun ripsiä pitkästä aikaa. Mulla on niin älyherkät silmät että toi tuottaa aina vaikeuksia, mut ihan hyvin onnistu :) Sen jälkeen lähin suoraan töihin, jossa vauva nukku melkeen koko ajan ja mä katoin leffaa. Aika rankkaa. Kotonakin meillä oli sukulaisia ja niiden vauva käymässä, syötiin vähän joulutorttuja ja puheltiin! Vitsi kun vauvat kasvaa niin nopeesti. Illemmalla lähinkin sitten Lindan kanssa stadiin leffaan kattomaan Paranormal Activity 3. Mä rakastan kauhuelokuvia, mutta ne ei yleensä pelota mua yhtään. Mut nää leffat mua pelottaa. Kakkonen oli musta aika surkee, mut ykkönen ja toi kolmonen ihan järkyttäviä. Oon tällä hetkellä ihan helkkarin vainoharhanen ja pelästyn koko ajan jotain. Äsken vessassa pelästyin mun omia hiuksia, luulin että joku liikku mun sivulla :DD Mitäköhän tosta nukkumisestakin tulee..
Helppo ja nopsa :)
Puolet väristä iholla hahaha :D Ja moi t. mun silmäpussi <3
Jo on taas panostettu asuun... :D
Sato vähän lunta kun lähin töistä...
Lumiukko :)
Leffaillasta ei oo mitään kuvia, olin laiska :D Mä voisin mennä kohta yrittää nukkua, toivottavasti tulis uni nopeesti ettei tarttis kuunnella mitään ääniä mistään! Ääää. Öitä :)
Ps. Mitäs sanoisitte jos tekisin huomenna teille videopostauksen? ;) Tai siis tänään.. :D Eipä mulla muutakaan tekemistä huomenna oo!

4 kommenttia:

  1. Pitäs tulla tänään jos saan sen ladattua! ;D

    VastaaPoista
  2. mäkin meinasin kokeilla tota ripsien värjäystä, mulla on niin vaaleat ripset, etteivät ne näy ollenkaan..:)

    VastaaPoista
  3. Joo, mullaki on ihan vaaleet ripset oikeesti! Suosittelen kyllä jos jaksaa niin värjäämään :)

    VastaaPoista