lauantai 3. joulukuuta 2011

Lilla jul

Hejsaaan! En eilen kerenny kirjottelemaan tänne, kun aamulla oli töitä, päivällä olin salilla ja illalla veljellä. Oltiin eilen Marian kanssa siis siellä Tivolin pikkujouluissa ja meillä oli tooosi kivaa! Jotenkin ihmeellisesti päädyttiin baarista tultua vielä mäkkiin... Asuvalinnassa päädyin tohon Nellyn mekkoon, toisen mekon pistän sitte varmaan jouluna päälle. Oltiin Marian kanssa varmaan ainoot, jolla oli kokonaan vaan punasta päällä :D

Kerron teille myös mun varpaan tarinan. Otin eilen salilla loppuvenyttelyissä kengät pois, lähin kävelemään pukkareille ja buum löin mun varpaan tosi lujaa semmoseen korokkeeseen. Linkkasin pukkariin, varvas alko turvota, pidin sitä varmaan 15min kylmän veden alla, mut sattu vaan edelleen. Salille olin tullu korkkareilla, joten mulla ei ollu mitään toivoa yrittää lähteä ite rämpimään kotiin :D Mami tuli sitte hakemaan mut ja toi mulle toiset kengät. Kuitenkin fiksuna tyttönä lähin eilen ulos ja nyt mun varvas on semmonen sinertävänliila, turvonnu, vähän kipeä myös.. Mietittiin äitin kanssa oisko se murtunu, mut en tiiä sitte siitä. Mulla ei oo koskaan murtunu mikään. Ärsyttää sikana, ku en mä haluu ton varpaan takia joutua treenilakkoon :D Plus en voinu eilen käyttää mun kivoja punasia korkkareita </3 Däämm.
Pikkujouluasu :D
Häikäistykää laadusta!
Kuinka iloinen :)
Tonttutytöt :D
Tässä vielä eilisen söpö työasu :D
Mä voisin nyt kokeilla lopettaa tän lagaamisen, en oo tehny tänään yhtään mitään. Illalla meen ehkä taas velipoijjaalle :D Heippa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti