keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Videoooo


Untitled from Ada Sch on Vimeo.

Jee osasin laittaa tän tänne! Photobucketiin ei taas vaihteeks pystyny lataa tota, mutta tässäpä tämä :) Mulla on tuolla vimeossa yks video kesältä, jota en sillon osannu laittaa tänne. Esittelen siinä mun sillosia ostoksia. Haluutteko nähä senkin joku päivä? Tai oikeestaan näätte sen tuolta mun vimeostakin, et ehkä ei tarvi tänne laittaa :D
Ja ps. jos katotte ton toisen videon tuolta, niin oh yes, mulla on menny vyötärö ja lantio sekasin :DDD Hahaha, kyllä mä oikeesti siis tiiän.. eheh.

6 kommenttia:

  1. hyvä video muuten, mutta huomaa että sua jännittää ku räpläät ja teet sormillas koko ajan jotain :P mut kyllä se siitä

    VastaaPoista
  2. Jep, mun esiintymiskammo kyllä tuskin ikinä tulee lähtee kokonaan pois.. :D

    VastaaPoista
  3. Aaa super ihania videoita! Varsinkin toi vanhempi on ihan mahtava mutta tykkään kyllä myös tosta uudemmasta. Vaikutat kyllä ihan älyttömän kivalta tyypiltä muutenkin :] Ja tää sun blogis on kyllä ihan mahti

    VastaaPoista
  4. Haha oi kiitos paljon! :) Piristää kivasti päivää tälläset kommentit <3

    VastaaPoista
  5. mikset laita tota vanhempaa videota blogiis mikä on tuolla vimeossa sulla? :P se on tosi hyvä ja hauska

    VastaaPoista
  6. Nooo aattelin että kaikki näkee sen tuolta mun vimeosta! :) Mut voinhan mä sen tännekkin jossain vaiheessa pistää!

    VastaaPoista