keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Kill the lights, let's get loose on the floor

Heeippa! Tänään olin taas vauvaa hoitamassa ja sain niiltä ekan joululahjan! :) Hhiiih<3 Heti sieltä tultua lähinki salille. Ja oikeestaan siinä pähkinänkuoressa mun koko päivä. Oon ollu tänään tosi ilonen koko ajan, johtuu varmaan tosta valoisuudesta ku paisto aurinko ja oli lunta. Harmi vaan, että toi lumi varmasti lähtee tosta ennen joulua jo.. Yyh.
Ei ees oo ylivalottunu. Ja alhaalta alivalottunu :D Kyllä mä osaan.
Sunshiiine <3
Taas hienosti valaistu :D
Footsteps :)
Huomatkaa vauva alanurkassa :D
Löysin myös mun kännykästä kuvan viime lauantailta, en mä vaan muistanu tän olemassaoloa...
Huomenna tuleekin aika kiire päivä; aamulla salille, sitte vikat jouluostokset ompussa, lahjojen paketointi, Inan hakeminen stadista, kuusenhakuprojekti ja kaikkea jänskää. En tiiä miten hyvin kerkeen postailla näinä joulupäivinä, mut yritän kuitenki! Huomiseen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti