torstai 15. joulukuuta 2011

Happyhappy

Heippahei! Oon taas vaihteeks eläny omaa elämääni ilman blogia, mutta aattelin tulla ilmottaa miten kiva päivä mulla on ollu! Pitkästä aikaa oon ihan happyfeeeet :D

1. Uus BodyCombat koreografia on ihan sairaaaaan kiva, pääsin aamulla saleillessa kokeilemaaaan!
2. Kävin taas hoitamassa Stadissa hetken vauvaa, joka oli melkeen koko ajan tosi ilonen ja kiva :)
3. Näin Mariaa pitkästä aikaa, sekä Keaa aamulla <3
4. Ostin tosi kivan paidan Vero Modasta!
5. Joulushoppailtiin mun veljen kanssa ja löydettiin molemmat lahjoja, viimeinki!
6. Söin Manhattanissa ihan pirun hyvää lehtipihviä, jossa oli sairaasti maustevoita nomnomnom :D Ja Fazerin kahvilassa join kaakaota kermavaahdolla <3
7. Henkka osti mulle joululahjaks Biancosta kengät, joita oon kuolannu jo kaaaauan AAAAA :DD
8. Mulla on karkkiaaaaaaaa!
9. SAIN TYÖPAIKAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNN!!! :D
Random syksykuva by Sanni :D
Että ei mulla muuta... :D Ehkä pitäs mennä suosiolla nukkumaan.. Öitä!<3

3 kommenttia:

  1. vau onnea töistä, mistä sait paikan?

    VastaaPoista
  2. no sullapa on ollu kiva päivä! :) ja ihana tuo kuva!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi - Lidliin pääsin :)

    Anonyymi - Jep oli ihan mahtava! Kiitos :)

    VastaaPoista