torstai 29. joulukuuta 2011

Christmas


Moikka! Löysin viimeinkin voimaa ittestäni tulla kirjottelemaan tänne (oikeesti en vaan päässy combat-tunnille....!). Mutta parempi myöhään kun ei millonkaan, vai miten se meni. Tässä siis jooooulupostaus!

Jouluaamu alkaa aina meillä perinteisesti joulupuurolla, jonka mami urhoollisesti aina tekee aikasin aamulla. Henkka missas joulupuuron, kun se joutu olemaan töissä, phhöööh. Me muut syötiin naminamipuuroa <3
Nomnom
Meiän ikivanhat sokeri- ja kanelisirottimet :)
Sitten alettiin koristelemaan Inan kanssa kuusta, joka haettiin 23. päivä. Se hakureissu oli melkosen mielenkiintonen.. Maassa oli ehkä sentti lunta, mutta pulkalla me se tänne saatiin hienosti :D Vähän meinas vieriä ojaan, kuusen jalka ei meinannu mahtua jalkaan jne.. Ja voitte kuvitella kaks blondia sahan kanssa... Mut saatiin se sitten pystyyn lopulta. Hyvä me!
Ennen ja jälkeen :)
Tässä välissä me lähettiin käymään Henkan kanssa niillä sekä haettiin äitin miesystävän isä meille. Sitten alkokin iltaan valmistautuminen, mulla tuli lievästi sanottuna kiire..
Tällästa sain vedettyä päälle!
Sitten olikin jo jouluruoan vuoro <3
Kattaukset
Alkuruoat, lähinnä kalaa, joihin en tosiaan koskenut tikullakaan. Terveisin nirso
Jouluruoat! Porkkanalaatikko ja kinkku on mun favourites :)
Minä ja mami :)
Ja pienen tauon jälkeen siirryttiin jälkiruokiin (ihankun maha ei ois ollu jo täynnä :D)!
Tehtiin Inan kanssa kaikille nimikkopiparit, unohdin kuvata muut piparit jotka koristeltiin (ne ois meinaan ollu hiiienoja). Ja Fur(ball) = Henkka, joskus keksittiin sille hieno lempinimi, joka ei koskaan lähtenyt pois (Henkka on varmaan ilonen) :D
Maustekakku
Angel
Ässäkeksit
Kummitädin tekemiä namusia
Hieno tulitikkuaski :)
Sitten siirryttiin alakertaan suureen lahjojenjakotilaisuuteen. Tää oli eka vuos kun joulupukki (=minä) ei tullu jakamaan lahjoja. Hihii :D
Henkka teki mulle päähierontaa sellasella vispilän näkösellä jutulla :D Ja ei, en oo leikannu hiuksia!
Henkka, minä ja mun lahjat :DD
25. päivä käytiin illalla Helsingissä kattomassa New Year's Eve, joka oli musta tooosi ihana :) Toisaalta ei mikään ylläri ku oon hirvee romanttinen komedia fani!
<3
26. päivä Tapaninpäivänä käytiin iskän luona taas melkeen koko lapsikatras, vaan yks puuttu :)

Tiistaina Ina lähti kotiin ja mä oon kotona vaan harjotellu syömisen maailmanmestaruuksiin, ainaki mahan perusteella. Eilen kävin vuokraamassa Q:ta, ja tänään olis tarkotus mennä taas. Ratsastamaan siis. Ja huomenna olis sitten lähtö uudeks vuodeks Tampereelle Lindan kanssa. Tässä siis kaikki mitä ootte nyt missannu mun kiintoisasta elämästä :D Voisin noita joululahjoja kuvailla tänne vielä ennen Tampereelle lähtöä, jos mitenkään jaksan. Väsyttää kerpeleesti nyt. Ehkä meen nukkuu vielä hetkeks ennen ratsastusta. Adios amigos :)

2 kommenttia: