sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Saturday and my workouts

Moikka! Eilinen päivä meni multa oikeestaan aikalailla ohi, heräsin myöhään ja lagasin vaan kotona. Illemmalla lähin sinne mun veljelle, jossa aluks vaan syötiin ja kateltiin telkkaria. Myöhemmin Henkan kavereita tuli sinne ja loppuillasta pelattiin Kreisi-Aliasta. Ei herranjumala oli taas hauskaa :D Toi Kreisi-Alias on kyllä ihan loistava. Siinä on ihan hassuja sanoja (esim. hanurimusiikki, päristä jne) ja kaikkia eri selitystapoja ja sellasia. Esimerkiks kun mun pari selitti mulle, niin mun piti mennä pöydän alle ja arvailla sanoja kimeellä äänellä :DD Hahaha. Toi on kyllä ihan loistava.
Suosittelen! :D
Tässä siis myös nää viikon 48 liikkumiset, viikonloppuna ei oikeen kyenny ton varpaan takia. Kattoo uskaltaako sitä huomennakaan mennä..

Ma
Sali: Shape 55min, Core 30min, Stretching 30min, Juoksumatto 40min/7km, lihaskunto 20min
Ti Ratsastus 1h
Ke Lepo
To Sali: BodyCombat 55min, juoksumatto 20min, lihaskunto 20min
Pe Sali: Juoksumatto(kävely, ylämäki) 20min, Bodycombat 55min, Core 30min, lihaskunto 30min
La Lepo
Su Lepo
+venyttelyt

Eipäs mulla muuta nyt, palailen taas huomenna :)

2 kommenttia: