torstai 1. joulukuuta 2011

Not my day

Ahhh tänään on ollu kamala päivä, enkä eilisenä yönä saanu nukuttua melkeen ollenkaan. Ainoo mikä onnistu tänään, oli treenit. Sanotaan nyt lyhyesti, että mun päivää on varjostanu mm. jatkuva pää- ja vatsakipu. Ja vittuunnuin niin pahasti yhelle bussikuskille, joka näki että juoksin hiki hatussa ja viitoin sille, mut eeeii ku pitää lähteä naaman edestä ku oon juossu sen 3456km (lievästi liioteltuna :D) ja oon sen bussin vieressä. Ei vaan voi odottaa sitä kolmea sekuntia, että oon ovella. Sitten odotin kivasti melkeen puol tuntia seuraavaa myöhässä olevaa bussia. Kiitti vaan.
Illalla käytiin tänään siis äitin kanssa Helsingin Tuomiokirkolla sellasessa joulukonsertissa. Odotin, että saisin kivan joulufiiliksen ja voisin vähän rentoutua, mut moi vaan pääkipu. En voinu keskittyä yhtään mihinkään. Enkä sitte voinu sille mitään, että olin tosi ärtsy. Voi mamma parka. Tässä nyt kuitenki sekanen pläjäys kuvia mun kirkkoasusta ja itse kirkosta.
Oli pakko vähän jouluistua :D
Viipurin lauluveikot -kuoro :D Noi laulo kyllä tosi hyvin!
Ahh iltainen valaistus <3
Angel :]
Tää oli kans yks päivän piristys! Nam!
Toivottavasti loppujoulukuu sujuu kivemmin! Sitten pari kysymystä teille:

1. Mä meen huomenna Tivolin pikkujouluihin, mutta en osaa päättää laitanko ton mekon mikä mulla oli tänään tuolla kirkossa, vai Nellyltä tilatun punasen mekon (kuva alla). Lindexin mekossa on kivempi se, että mun pikkupömppis ei näy vaikka nauttisinkin ruoista ja juomista. Nellyn mekko taas on tosi söppänä. Valitkaa mun puolesta, jookooo! :D

2. Tänään kun avasin joulukalenterin, niin mietin että olis tosi kiva tehä tänne blogiin vähänniinku teille semmonen kalenteri. Että tekisin jotain sen 24 kertaa (tai oikeestaan enhän mä tänään enää pysty, mut kuitenki). En vaan keksi mitä se vois olla. Ainoo mitä mulle tuli mieleen oli, että kertoisin teille vaikka joka päivä jonku jutun musta. Mut en sit tiiä onko se niin kiva. Tulisko teillä mitään mieleen? :)

Mulla on huomenna kuuden maissa herätys, joten nyt meen tutimaan! Huomiseen <3

3 kommenttia:

  1. ehkä toi toka mekko on parempi! molemmat on kyllä hienoja :)joo olis hyvä idea et kerrot jotain susta joka päivä, mut vaikka jotain erikoisempaa jos vaan keksii :P

    VastaaPoista