maanantai 18. huhtikuuta 2011

Tampere - sunnuntai

Heipsan taas! En oo taas hetkeen kirjottanu, ku oon ollu vähän menossa siellä sun täällä. Nyt koska mulla ei oo kuvia viime päivistä, niin aattelin tehä viimein sen mun Tampereen reissun sunnuntai-päivästä postauksen. Mentiin Inan kanssa Tampereen keskustaan ja nautittiin aurinkoisesta päivästä, ihanaa! Kävin kanssa ekaa kertaa hulluilla päivillä tona päivänä, mutten ostanu mitään. Tähän tuli nyt aika paljon kuvia, saattaa olla turhiakin ja ihan epäjärjestyksessä, mutta antaa mennä nyt :D

Päivän asu (:
Radio-kirppis, löysin tuolta yhen leopaidan :)
Tota makkaralaukkua kannoin koko päivän mukana :D
Siellä vähän tuuli, siitä noi hiukset!
Nami!
Ina kattomassa sorsaa :D
Sorsaliini :)
Ina syö jätskiä :D
Kurppana :DD
Jätskin syöminen on vakavaa puuhaa!
Lovers!
On se Tampere kyllä ihana paikka! :) Toivottavasti pääsisin pian uudestaan! Ja niin se juhlapostaus tuolta Tampereelta ei oo vielälkään tullu, ku oon unohtanu pyytää niitä kuvia. Saatte siis vieläki jännittää mitä mulla oli päällä sinä iltana, hahah :D Heippa!

4 kommenttia:

  1. Ihanat korvikset, ootko mistä löytänyt? :) kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  2. Itse asiassa en tiiä, siskon vanhat nämäki! Mut kiitos! (:

    VastaaPoista
  3. sul on kyl harvinaiset kasvot :o tosi upeet ja persoonalliset!

    VastaaPoista
  4. Mitäää, en kyllä oo koskaan ennen kuullu! Apua, kiitti paljon! :))

    VastaaPoista