perjantai 29. huhtikuuta 2011

Dance for your papi

Moi! Pyöräilin tänään Marialta kotiin maailman kauheimmassa vastatuulessa ja olin hikinen sika tullessani kotiin. Nami. Ja kohta pitäs taas lähtee salille, jos sitä perhanan ilmastointii ei oo saatu vieläkään korjattua ni mulle alkaa pian riittää noi hot-zumba ja hot-bodycombat -tunnit :D Hyvä ku henkeä saa.
Tää aamu alko kuitenki mulla ja Marialla auringonotolla, tai heti ku sain ton riiviön pois sängystä :D Se söi muuten juustonaksuja aamupalaks. Hyi. Itse söin paahtoleipää. Marialla oli vähän liian paljastava asento tähän kuvaan :D!
Mul tuli muuten kamala ikävä yhtäkkiä mun pikku Dollya. Se on siis mun ex-hoitsu heppaliini. Voi pieni. <3
Kesä 2008 <3
Tässä muuten pari mun lempparibiisiä tällä hetkellä:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti