torstai 7. huhtikuuta 2011

Don't let me fall

Heips! Tänään kävin siis aamulla siellä mun tulevalla työpaikalla, alempana kuvia asusta. Sen jälkeen tulin kotiin enkä tehny oikeesti yhtään mitään! Liikuin vasta ku 18:00 oli BodyPump -tunti. Se tunti oli tällaselle alottelijalle ihan sairasta kidustusta :D Minä ja Kea siellä jalat ja kädet täristen yritettii pysyy tahdissa mukana.. Huomenna tuskin mikään paikka liikkuu.
Noi hiukset oli vielä aamulla suoristetut...
Sotilas.. :D
Värikäs asu!
Toppi ja housut H&M
Korvikset JC
Huomenna lähtis juna 12:06 Tampereelle enkä oo ees alottanu pakkaamista. Enkä siivonnu mun huonetta. Plus mua väsyttää. Johan on :D Ehkä mä nyt alan tekemään jotain fiksua..

2 kommenttia:

  1. Todella kivat korvikset ja sopii sulle hyvin, ku oot tollanen pitkäkaulainen ja siro :) Ja muutenkin kiva blogi!

    VastaaPoista