torstai 7. huhtikuuta 2011

I got the job!

Jeee sain kesätyön! Okei, okei, periaatteessa se työ oli jo mun, mutta leikitään ettei ollu :D Kävin elämäni ekassa työhaastattelun tapasessa, joka suju ihan hyvin di oon tyytyväinen. Kyllä se tossa vaiheessa ois voinu mulle vielä sanoa, etten oo tervetullu sinne. Kiva työpaikka, työkaverit vaikutti mukavilta eikä oo kauheen pitkä matka. Työkään ei vaikuttanu niiiiin tylsältä ku kuvittelin! Kivakiva siis!

Vaihoin muuten eilen bannerin, oon aika surkee tekee noita mut toi saa nyt ainaki hetkeks kelvata. Näytän lievästi manaajalta tossa bannerissa, mutta ei sekään nyt haittaa :D
Palailen vielä illemmalla, tänään pitäs siivota huone, käydä salilla ja pakata kamat. Huomenna Tampereelle!! <3

3 kommenttia:

  1. mistä sait töitä`?

    VastaaPoista
  2. sun toinen silmä näyttää hieman oudolta tuossa kuvassa :D

    VastaaPoista
  3. Sain Keskolta töitä :)
    Ja niiiin näyttää en tajuu miten se on tommonen! :D Katoin itekki et se näyttää semmoselt Avatar-ukkelin naamalta :D Tai et kattoisin kieroo.. en tiiä! Mun toi nenän yläosa näyttää leventyneen? No sama se :D

    VastaaPoista