torstai 21. huhtikuuta 2011

Alottelut Tampereella + jotain

Mooi! Taas tässä on menny pari päivää, enkä oikee oo kerenny/jaksanu kirjottaa mitään. Oho. En mä mitään kummempia oo tehnykkään, perus urheilua ja auringonottoa. Tänään kuitenki nään kavereita stadissa, ja aattelin ottaa kameran mukaan :)

Mut laitoin tähän postaukseen nyt kans näitä alottelukuvia sieltä Tampereelta. Oltiin siis Inan kaverilla alottelemassa, ja täs on vasta kuvia oikeestaan toisesta kamerasta, mut etteköhän te saa ihan hyvän kuvan näistä :D Enimmäkseen näätte taas mun naamaa, jeeee. Baarista mulla on vaan muutama kuva noista muista, joten niitä en viitti laittaa tänne :) Mut joo, tässä nyt niitä!
Mansikkashotteja, nammiii!
Ina ja minä <3
Nähtävästi oon ottanu myös ittestäni kuvia toisten kameroihin, hyvä minä!
Ja näinkin kuumia kuvia löyty!
Laitoin siis päälleni ton kirppikseltä ostetun leopaidan ja pikkuhameen sinne alle! Eli mikäköhän se niistä vaihtoehdoista oli ku näytin niitä teille, olikse 4? Moni teistä veikkas 3:sta, ja mietinki sinä aamuna sillon pitkää et laitanko sen tai tän :D Tää minkä valitsin oli ihan hyvä, paitsi 1. hame nous koko ajan ylöspäin ja 2. paita laski koko ajan alaspäin :DD Ihan kiva muuten.
Ja tässä muutama kuva viime päiviltä.
Mami toi suklaakakkuja, omnom.
Auringonottoa ja smoothieta <3 Gotta love it.
Eilen käväsin Lindan kaa muuten tsekkaa Velvetin, ihan kivannäkönen mesta, mut aika kuollu meno ainaki eilen. Varmaa viikonloppusin kivempi. Nyt lähen suihkuun ja valmistautuu muutenki päivään, heipsan!

3 kommenttia: