keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Minä tässä vaan

Apua.. moi.. :D Mulla on ollu tässä vaan about viikon tauko tän blogin kanssa, anteeks kaikille (apua tää on jo toinen kerta)! Viime perjantaina vähän juhlittiin meillä, nii en sitte jaksanu kirjotella tänne mitää, ja sitten la me lähettiin käymään mökillä pääsiäiseks. Tultiin sieltä eilen tiistaina, ja olin ihan väsyny. Mut nyt oon takasin ja kivaa jeejee :D

Täs on nyt muutama kuva viime torstailta, kun käytiin yhen kaverin kanssa syömässä. Ei oltu nähty tosi pitkään aikaan, ni oli ihana nähä! Loput tosi kiintoisat kuvat on tuolta mökiltä missä oltiin, se oli sellasta perusmökkeilyä grillailuineen ja saunomisineen.
En syö koskaan Chico's:ssa muuta kun tätä, deliciousss! <3
Mökkerssööön
Pihatie mökille, se mudaton osa siitä :D
Tuolla näkyy mökin miniranta, mä jäin yhes vaihees jumiin tonne jäille ku pelleiltiin :D
Istuin tienlaidassa putken päällä :)))
Lievästi eri maisemat ku Espoossa :D
Tätä tietä kävelin eestaas tuhat kertaa, ja paikallisille olin ku joku nähtävyys :D Uus kasvo pikkukylässä hehehe.
Ei ollu tylsää, ei.
Käyskentelin yksin auringonlaskussa <3
Huomenna olis taas saleilua med Kea, tänään sen voitti suklaa ja sipsit.. Oon muuten kans löytäny mulle ylppärimekon, mut en tiiä oikeen näytänkö sitä vielä täällä blogissa, vai vasta sitte ylppärien jälkeen ;)) Don't know yet! Mut nyt voisin kohta alkaa jo menee nukkumaan (vaikka saan kyllä vasta unta about kolmelta ja nukun sitte iltapäiväkahteen tai jotain)... Heippa! Ja yritän olla ahkerampi tän blogin kanssa nyt taas ! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti