maanantai 4. huhtikuuta 2011

I just wanna make you sweat

Moi! Mulla ei oikeen oo ihmeempää kerrottavaa, tulin tänään jossai vaiheessa kotiin Marialta ja sitte kävin Minnin kanssa nopeesti tallilla. Katottiin eilen Marialla A Nightmare on Elm Street. Mua ärsyttää, kun mikään kauhuelokuva ei pelota mua kauheesti. Kertokaa toki hyviä kauhuelokuvia jos tiiätte! :D Tänää en oo käyny salilla, ku mullla on tosi kipeet selkä- ja vatsalihakset eilisestä treenistä. Pitäs muutenki se soppari tehä sinne satsii. Täs on muutamat kuvat mun uusista treenipaidoista, molemmat on InterSportista!
Ja kuva taas Marian kisuista, niiiiin söpöjä!! :) <3
Mä lähen tästä tekemään smoothieta ja kattoo viimeinki vikan Harry Potterin! Hävettää etten oo vieläkää nähny sitä!


2 kommenttia:

  1. jaa siis eiks se tappajamehiläis leffa pelottanu sua yhtään???? :o mä olin ainakin ihan paisees koko leffan ajan :DDDDD

    VastaaPoista
  2. hahahahah no itse asias se oli kyllä pelottavin ikinä :DD

    VastaaPoista