lauantai 8. lokakuuta 2011

Yesterday

Heei! Eilen käytiin Vilman kanssa Tivolissa, ku siellä oli sen 1v. synttärit. Oli tosi kiva ilta eikä menny rahaakaan melkeen yhtään, päästiin ilmaseks sisään ja saatiin huvilupa ja ilmasia drinkkilippuja :) Heräsin tänään jo 11, mutta menin joskus kahen maissa takas nukkumaan ja nukuin johonki puol kuuteen :D Eipä tuu varmaan taas uni tänään.. Otin tossa äskön mun eilisestä asusta kuvan, olis voinu esim ottaa kun oli vielä valosaa.. Kaipa tosta kuitenki näkee mitä mulla oli päällä. Ainoo vaan että mulla oli hiukset kiinni ja mun musta sulkakorvis, ja normi mustat korkkarit. Aika perus asu.
Valaistus <3
Katoin kanssa äsken jotain vanhoja kuvia ja mulla tuli kauhee ikävä meiän mökille :( Mulla oli koko kesä töitä ni en kerenny käydä siellä ollenkaan, eikä se oo oikeen talviasuttava.. Plus mulla on siellä kaveri, jota en oo nähny johonki 1,5 vuoteen. Höh.
Meiän mökiltä :3
Mä meen nyt jatkamaan Bubble Shooterin pelaamista :DD Kivaa lauantaita kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti