lauantai 15. lokakuuta 2011

Treenikenkulit

Hey babes! Kävin eilen sitte niissä teekkaripippaloissa ja joo, ois voinu jättää välistä :D Mut tulipa käytyä. En oo taas vaihteeks tehny mitään maailmaa mullistavaa mistä pitäis kertoa, mutta aattelin näyttää teille mun uudet treenikengät. Ostin ne viime viikolla Stadiumista mun joltain 50-luvulta ostettujen vanhojen treenikenkien tilalle. Oli jo aikakin. Huomenna näkee onko noi sitte paremmat :)
Halavalla lähti :D
Reebok Hexride tohvelit
Ja minä tällä hetkellä, how cute.. :D
Tänään on siis vaan löllöily-ilta kotona, voisin tehä kohta vaikka pirtelöä ja katella taas vaihteeks Chuckia koneelta.. :) Huomenna sitte taas salille. Yritän muistaa kans ottaa siitä punasesta mekosta kuvan mun päällä, kun joku sitä pyyteli.. Mulla on vaan niin huono muisti, että unohdan aina kaiken. Huomiseen <3

2 kommenttia:

  1. oon katsellu noita kenkiä itekkin.voitko kertoa millaset ne on että kannattaako hankkia? :)

    VastaaPoista
  2. Juu, mä oon käyttäny noita nyt muutamia kertoja ja ainakin mun omalle jalalle on vaikuttanu olevan hyvät, mulla tuli meinaan aina entisistä kengistä jalat kipeeks. Noi on hyvät jalassa, tukee ja on kevyet :) Mulla ei tietty oo vertailukohteena nyt mitään muuta ku mun ylivanhat treenikengät, mut mun mielestä noi on hyvät!

    VastaaPoista