perjantai 14. lokakuuta 2011

Autumn

Hei vaaan! Mulla oli toissapäivänä toosi kiire päivä. Heräsin aamulla joskus 10 ja lähin salille, jossa olin vähän liian pitkään vahingossa. Kiiruhdin nopeesti kotiin, tai no nopeesti ja nopeesti ku ei busseja tullu, ja kerkesin nopsasti vaan vaihtaa vaatteet ja lähteä takasin bussipysäkille. Kerkesin justjust mun bussiin, josta vaihoin sitte taas sentissä toiseen bussiin, mut kerkesin sentään töihin! Sieltä sitten taas parilla bussilla kotiin, nopeesti suihkuun ja takas busseilemaan, kun menin kaverille yöks :D Istuin sillon yhteensä busseissa about 3,5h.. Lovely. Eilen taas sitte en tehny vastapainoks melkeen mitään :D
Tänään mun piti mennä aamulla salille, mut en kyenny nousemaan dii päätin mennä vasta illalla. Tajusin taas 12 aikaan että meille tulee siivoojat ihan just ja mun huone oli tapansa mukaan täys kaatopaikka.. Siinä sitte siivoilin ja vaihoin lakanat, kunnes siivoojat tuli ja lähin ulos kuvailemaan. Tässä olis teille nyt pläjäys noita syyskuvia :)

Mä alan piakkoin lähtemään salille, ja kattoo jos illalla jaksais mennä yhtiin pippaloihin.. Koti-ilta kuulostais kyl ehkä vähän kivemmalta. Kattoo nyt. Mut hyvää viikonloppua teille! :)

2 kommenttia: