sunnuntai 2. lokakuuta 2011

About me

Kiiiitos tunnustuksesta Time Of Your Life -blogin Maijulle :)

Mä nyt vähän skippailen noita sääntöjä, koska oon laiska enkä jaksa laittaa tätä eteenpäin kaheksalle :D Mutta tarkotushan on siis kertoa 8 satunnaista asiaa ittestään, että tehköön kuka vaan haluaa!
1. Mä tykkään joulusta ihan yli kaiken, se on aina ollu mun lempparijuhla. Nytki tekis jo mieli koristella huone ihan jouluseks, ja aamulla kuunneltiin Sannin kanssa joululauluja :D

2. Mulla on toooosi huono itsetunto ja luovutan ihan liian helposti kaikessa.

3. Tykkään ruotsin kielestä ja oon pitkään halunnu muuttaa Ruotsiin.

4. Oon pilannu mun hiukset värjäämällä niitä liikaa ja nyt niistä on puolet katki :D Siks näyttääki välillä et mul ois pidennykset..
5. Mun pitäis ens keväänä hakea taas opiskelemaan johonkin, mutta mulla ei oo minkäänlaista hajua mitä mä haluun tehdä tulevaisuudessa..

6. Oon tosi nirso, mut toisaalta mulla on myös kaikkea outoa mitä syön, kuten raaka peruna, raaka spagetti ja kookoshiutaleet :D

7. Jos voittaisin lotossa (en kyllä ees lottoa) dii ostaisin mulle oman heppasen, koska oon true heppatyttö :D

8. Muutin Espooseen vuonna 2004, sitä ennen asuin ihan landella :D Olin ainoo meiän perheestä joka oli tota muuttoa vastaan, mutta nyt kun miettii niin oon ihan tyytyväinen!
Siiiinäpä se :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti