keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Fell in love with the shoes

Huihai :) Tänään oon ollu aika reipas, heräsin jo ysin maissa ja lähettiin sitte käymään hulluilla päivillä. Ei oo kyllä mun juttu noi tosi ruuhkaset paikat, mut tällä kertaa ainaki kannatti. Löysin muutaman kivan ostettavan, ja sitte piti käydä viiiiiimeinki Nordeassa. Eihän mun oo siellä pitäny käydä ku joku 1,5 vuotta... No mutta, sain viimeinki omat verkkopankkitunnukset ja nostin mun visan rajoja. Miettikää et oon pärjänny monta vuotta niin, että päivässä on ollu käyttörajana 40e ja nostorajana 20e. Huhhuh. No mut kuitenkin, siitä suunnattiin vielä omppuun hakemaan niitä mun kenkiä varauksesta. Mulla kävi ihan sikahyvä tuuri, ku yön aikana Aleksi13:sta oli tullu tarjous, että jos ostaa 3 normaalihintasta tuotetta ni saa -25% loppusummasta! Ostin sitte ne kahet kengät ja halvat sormikkaat siihen päälle, ni säästin sellaset päälle 30e, ku sain vielä sen clubialennuksen! Jeee!
Kenkulit (norm. 59e) - Aleksi13
Ja samat mustana.. :D
Teddykarvaa <3
Nää on ihan älymukavat jalassa ja vaikuttaa lämpimiltäkin! (:
Muutamat ostokset hulluilta:
Kasvonaamioita 1e/kpl ja ripsien/kulmienvärjäyspaketti 8,9e
Farkut 17,9e - Zoey M. (Oneway)
Vanhoja ostoksia Lindexin alennuksista:
Tää on M-kokonen ja vähän iso mulle, mutta vyön kanssa näyttää kivalta :)
Röyhelötoppi
Harmaanvihertävä t-paita, jonka huomasin kotona olevan ihan järkyttävän hiostavaa kangasta :D Ei voi middää..
Kotiuttaisitteko te mitään näistä? ;D

Tänään käyn ehkä vielä ulkona pikkulenkillä, kun on noin kiva ilma. Illalla meen kuitenki vielä salille puolen tunnin coreen ja venyttelyyn. Jännä mennä vasta 8 maissa salille ja lähtee siinä 9 jälkeen.. Mut iltatreenit on musta kivoja :) Nyt lopetan tän höpöttelyn ja alan vaikka siivoomaan huonetta. Mä haluisin niin jo joulustaa mun huoneen, mut pakko vaan odottaa yyyy.. Toivon et saisin yhen sängyn Ikeasta nii saisin siihen kivasti joulukoristeita... hihii.. Okei nyt meen, heippaaa :)

4 kommenttia:

  1. ei vitsi säki oot ostanu tollaset kengät ! Tosi monel on nyt tollaset samanlaiset, kaikki on ainaki kehunu niitä =))

    VastaaPoista
  2. Jep, noi on ihan sikakivat! (:

    VastaaPoista
  3. voitko näyttää millanen toi punanen mekko on päällä? :)

    VastaaPoista