maanantai 17. lokakuuta 2011

We can go out at night, kiss under the city lights

Heya! Tänään olin jo aikasemmin aamulla shapessa ja coressa salilla, josta kiiruhdin kotiin ja lähin suihkun kautta taas hoitamaan vauvelia. Sen jälkeen kävin nopsasti fiksuna tyttönä ostamassa balleriinat, ihan näin talvea ajatellen :D Niistä kuvaa vaikka huomenna. Ja ainiiiin, sain huomiseks työhaastattelun! Tää on oikeestaan eka ihan kunnon työhaastattelu koskaan mulle. Aika jänskää :D
Going to the gym. Pörrösukat <3
Vauva nukkuu ja mä otan asukuvia :D Khehee.
Tässä näkyy vähän paremmin ne uudet hulluilta päiviltä ostetut farkut :)
Hugo :D
Mullekki tommonen kämppä, kiitoos!
Minä ja baby :)
Join äsken oikeesti varmaan litran pirtelöä ja herran jumala mulla on nyt paha olo.. Oon kyllä oikeesti viisain ihminen ikinä. Yyyhhh kuvottaa. Heippa! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti