torstai 1. syyskuuta 2011

Seeprailua

Heeips! Oon viettäny nää pari viimestä yötä mun veljen luona. Ei oikeestaan tehty muuta kun katottiin leffoja, mussutettiin herkkuja ja kävästiin Sellossa, esim pizzalla :D Mitäs me pläskit. Mun piti alkuun mennä vaan yheks yöks, nii jouduin hengailla tossa samassa asussa nyt pari päivää. Olin vähän seepra. Ainiiii ja BB alko eilen, kuten varmasti tiedätte! Mä kuulun yhtiin niistä hyvin fiksuista ihmisistä, jotka kattelee bb:tä ihan vapaaehtoisesti :D Melko oudon sakin kyllä valitsi sinne.. Saa nähä jaksaako tota katella kauheesti.
Haltijakampaus!
Katoin BB:tä.. Kiinnosti näköjään :D
Löysin Vero Modan alennuksista iiihanan korun! <3
Asua. Värikästä? Munkin mielestä.
Voisin opetella vähän käyttämään tota itselaukasinta...
Mä en oo viime päivinä kuunnellu melkeen mitään muuta ku Skrillexiä, tykkäääääääänn!
Ina tulee muuten huomenna tänne Espooseen, kun sunnuntaina on serkun pojan kastejuhla. Aateltiin huomenna lähteä vähän viihteelle! :) Mut nyt voisin siivoilla vähän huonetta ja sitte lähteä salille, heippaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti