torstai 29. syyskuuta 2011

Resuscitate me

Moi! Eilen ei oikeen ollu mitään postattavaa, aamulla kävin kaupoilla ja illalla vaan tallilla nopeesti. Ja mun käsi, tai oikeestaan olkapää, on tullu nyt parina viimesenä päivänä tosi kipeeks. En oikeen tiiä mikä siinä on, äiti sano että vois olla joku nivelpussin tulehdus.. Vähän vaikee tehä kaikkia normihommia ku vasen käsi liikkuu vaan tiettyihin asentoihin :D Jos tää ei tästä viikonlopun aikana lähe pois, nii pakko varmaa käydä näyttää lääkärille.

Tänään aamulla heräsin jo kasilta jos pääsis salille, mut käsi vaan vammas edelleen. Niimpä jatkoin unia ja heräsin vasta 11 aikoihin. Siinä sitte hihhuloin jotain kunnes piti alkaa lähteä työhaastatteluun, tai oikeestaan kävin vaan vähän juttelemassa yhen perheen kanssa niiden vauvan hoitamisesta. Ne oli toosi mukavia ja toivon että kaikki menee nyt hyvin :) Ei mulla kauheesti töitä olis, mut edes jotain. Menin ekaa kertaa bussilla sinnepäin nii mulla ei ollu kamalasti hajua missä mun pitää jäädä, joten kysyin bussikuskilta että jättää mut yhellä tietyllä pysäkillä. No tää kuski alkaa puhelee mulle ja ehdottelee että nähtäis jne, jollon olin vähän että wattafak. Loppujenlopuks se jätti mut väärällä pysäkillä ja harhailin parikyt minuuttia jossain peffassa.. Sentään löysin ajoissa perille :D
<3
Adan terveellinen aamupala = mansikkapirtelöä :D
Joku vanha kuva :)
Viimein koko konkkaronkka kasassa :D
Anttilassa oli melkeen kaikki nivean tuotteet alessa, tääki oli vaan 5e. Mut eipä tää kovin kummosta ookkaan, ainakaan mun vammaripsille :D
Huomenna mun serkku Sanni tulee meille ja on meillä viikonlopun :) Huomenna esittelen myös taas vaihteeks mun vaateostoksia, oon oikeesti niin addiktoitunu shoppailuun.. not good! Onneks alan nyt sitte saamaan taas vähän rahaa tosta lastenhoidosta, oon muuten kohta ihan pa :D Mut huomiseen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti