tiistai 13. syyskuuta 2011

Tortillat ja minä

Heeiii! Tässä vähän kuvia mun viikonlopulta johon kuului mm. tortillaa veljen kanssa, sidukkaa ja leffa, tivoli serkun kanssa, saleilua, tiger kaverien kanssa, pizzaa ja sen sellasta.. :D Oli ihan hauska viikonloppu oikeestaan. Maanantai oli ihan löllöpäivä ja tänään kävin vaan tallilla (jonne lähdin läpimärillä hiuksilla suihkusta tultua, koska meinasin myöhästyä mun päivän ainoosta aktiviteetista) :DD Jeps.. Täältä pesee miljoona kuvaa musta ja tortillaillasta :D
Nomnomnom <3
<3
Veljen partsilta, bjuuutiful!
Nyt voisin raahautua kattomaan BB:tä, en kyllä oo yhtään kärryillä siinä mutta eipä voi mitään! Heips <3

7 kommenttia:

  1. tajusin just että sulla on tosi kivat kulmakarvat :) voisitko tehä muuten tässä joskus jotain videopostausta? joku ihan normi tai sitte vaikka meikkipostaus tai kaverien kaa tehty video

    VastaaPoista
  2. Sul on tosi kivat takahampaat :) voisikko muutes tehrä jottaa videopostausta niistä tässä lähipäivinä? xoxo sun salainen LR

    VastaaPoista
  3. Kiitti ! :) Voin koittaa tehä joo, mut viimeeks ku yritin lataa yhtä videoo photobucketii ni siin tuli aina joku virhe.. koittaa jos nyt onnistuis! :)
    Ja lr shut up oot vammanen :DDD

    VastaaPoista
  4. pilkkaako toi toinen ano mun tota ekaa viestiä??? :DD

    VastaaPoista
  5. Haha eii, se on vaan mun yks kaveri, ei kannata välittää siitä :DD!

    VastaaPoista
  6. sul on niin kivanväriset hiukset :) niin luonnolliset.

    VastaaPoista
  7. Voi kiitos, mäki jopa pidän näistä nyt kerranki! :D

    VastaaPoista