maanantai 26. syyskuuta 2011

You really are my ecstasy

Moi! Ei oo taas tullu postattua perjantain jälkeen, jotennn.. Lauantaina kävin aamulla siis zumbailemassa mamin kanssa ja illemmalla lähettiin vähän viihteelle Marian kanssa :) Käytiin alottelemassa mun veljen luona (eli juomassa sen juomat :D) ja jatkettiin siitä Tivoliin. Sunnuntai oli taas perus lagauspäivä, nukuin oikeestaan koko päivän. Tänään en oo tehny oikeen muuta kun käyny taas salilla, tein taas kivasti oikeen kunnon treenit! Ja unohdin esitellä teille ne mun uudet treenivaatteet, niin ne tulee nyt tässä muiden kuvien kanssa. :)
Urheilucaprit SOC - Stadium
Urheilutoppi Nike - Stadium
Mun yritys pysyä terveellisellä linjalla :D Maitorahkaa ja viinirypäleitä..
Saturdaaay ja mun käsi, joka on yhtä paksu ku mun naama :))))
Maria ja minä, samanlaiset asennot :D
Älkää kysykö tosta kuvanrajauksesta.. :DD
Bussissa matkalla stadiiin :)
Mä taidan nyt hetken vielä kattoa Chuckia, mut kohta meen kyllä nukkuu ku oon ihan poikki tosta treenistä.. Huomenna meen varmaan aamupäivällä veljelle ja illalla on taas ratsastus. Heippaa (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti