tiistai 27. syyskuuta 2011

I only miss you when I'm breathing

Heii! Tänään käväsin aamupäivällä mun veljen luona, värjäsin sen hiukset ja se teki mulle ruokaa :D Olin ihan väsy ja meinasin nukahtaa sen sohvalle, jonka takia tuli vähän kiire keretä tallille. Kerkesinpä kuitenkin. Tunti oli aika raskas, kun Queenie oli vähän reippaalla tuulella.. Nyt illalla käytiin Minnin kanssa kaupassa ja kateltiin hetki leffaa meillä :)
Tän näkösenä liikuskelin tänään Leppävaaran suunnalla:
Paita & takki - GT
Iloinen :)
Laukku & sukkikset - H&M
Nyt kun mun Ruotsin aupair-jutusta ei tullukaan mitään (yhyyyyy!), niin alan vissiin hoitamaan yhtä 4kk vanhaa vauvelia :) Meen torstaina tapaamaan niitä. Ainoo huono puoli on, että mulla kestää n. 1h mennä busseilla sinne.. Ja saan luultavasti pukluja päälle.. :DD Mut nyt voisin harkita nukkumaanmenoa, jos sitä jaksais sitten aamulla mennä salille! Öitäää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti