tiistai 30. elokuuta 2011

Leave the past in the past, gonna find the future

Moi! En oo taas kerenny postailemaan kunnolla. Tuntuu ku elämä olis ihan sekasin, mulla ei oo ees mitään määränpäätä. Kaikki sanoo, että oon nyt elämässä just hyvässä vaiheessa, kun voin tehä mitä vaan. Mut mä en tiiä mitä mä haluan. Yritän tässä koko ajan ettiä töitä, jotka kiinnostais edes vähäsen ja samalla setviä henk.kohtasta elämää. Onneks mulla on ystäviä, jotka on aina tukena. Ja perhe. :) Kyllä tää tästä helpottaa. Pitää yrittää ryhdistäytyä.
Mutta mitäs oon puuhaillu. Oon ollu kisahoitajana Queenielle, yrittäny piristyä ja olla ystävien kanssa, käyny salilla, ollu kiskalla töissä Kean kanssa ja tilannu pizzaa töihin, kattonu leffoja, ratsastanu sateessa.. Ei mitään kovin ihmeellistä :)
Kuvailin teille myös viimeinkin jotain ostoksia ja tuliaisia!
Pirteenä kuuden aikaan perjantaiaamuna menossa Laaksolle :D
Mun ja Kean rankka työskentely piti palkita pizzalla..
Inan tuomat tuliaiset Unkarista:
Söpöt pappasortsit
Kukkamekko
Ihanuus toppi
Jotain omia ostoksia viime viikoilta:
Housut - Lindex (niihin kuulu erilainen vyö)
Rintsikat - H&M
Alushousut - Lindex <3
Pari bodya - H&M
Seepratoppi - GT
Kenkulit - DinSko
Ja ehkä ainut viisas ostos syksyä ja talvea varten, pitkä villaneule - Vero Moda
Nyt meen piakkoin suihkuun, sitten tallille ratsastelemaan ja yöks meen veljelle. Käydään luultavasti leffassa illalla vielä :) En oo pitkään aikaan käyny, nii tosi kiva! Kivaa tiistaita kaikille <3

2 kommenttia: