torstai 25. elokuuta 2011

I'm all alone and I need you now

Hei vaan :) Oon tooosi väsyny, päädyin eilen menemään Lindan kanssa Kaivolle ja öööhh lähti vähän taas lapasesta toi homma :D Tänään piti mennä salille, mut taidanki vaan röhnöttää kotona, kattoo leffoja ja syödä benskua. Ahh. Oon kerenny jo tänään tehä vaikka mitä, piti käydä terveyskeskuksessa ja jatkoin siitä vähän kaupoille. Empä mä muuta ostanu kun hoitosuihkeen hiuksille ja muumilautasen, kun se oli alennuksessa<3 Eilen nappasin mukaan kans huulikiillon :) Tässä eilisen päivän asua, baariasusta mulla ei nyt oo kuvia, eipä se kummosempi ollukkaan.
Laukku - Lindex
Farkut - GT
Pitsipaita - JC
Kiilakorkkarit - H&M
Ahh söpsöäää
Ihanuus <3 Mun eka muumiastia!
Nyt leffaa ja jätskiä, have a fun day everyone <3

2 kommenttia:

  1. ihana paita ja tuo lautanen <3 :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, oli pakko ostaa toi lautanen ku se oli niin söpö :))

    VastaaPoista