tiistai 23. elokuuta 2011

You are a cinema, I could watch you forever

Heyy! Tota tosiaan värjäsin sunnuntaina mun ripsiä, ensin värjäs sisko ja sitte ku ei tarttunu ni värjäsin ite vielä. Ei näihin ihme ripsiin tartu oikeen kunnolla näköjää, mut kyllä sen eron huomaa ku on aina ollu iiiihan vaaleet ripset. Siskon tuomia Unkarin tuliaisia en oo vielä jaksanu kuvata, ja tajusin tässä just etten koskaa ees oo vielä näyttäny mun Bulgarian ostoksia :D Hups. Ina toi mulle esim. 3 levyä suklaata, oon syöny jo 2....... Ja sitte aina ihmettelen miks lihon :D Hyvä minä.
Eilen ei oikeestaan tapahtunu mitään ihmeellistä, kattelin leffoja ja söin koko päivän, ja sitte raahauduin salille. Tää päivä on menny ihan samanlailla, paitsi salin sijaan kävin ratsastamassa. Vitsi että ärsyttää, haluun kattoo koko ajan leffoja mutku oon nähny kaikki jotka kiinnostaa mua :D Unirytmiki alkaa mennä aika pehvaa päin. Mut ei se mittäää.
Ripsienvärjäysprojekti.
Onhan ne vähän tummemmat..
Eilen kävin kaupassa! Tulee aina ihan aikuinen fiilis vieläki ku käy ite kaupassa :D
Ja tiedän, tän takia ihmiset jaksaa lukea mun blogia, kun laitan mun aamupuurosta kuvia tänne. Ah, olkaa hyvä, helmipuuroa <3
Today! Tässä näkee ehkä vähän kanssa noita ripsiä paremmin, ripsaria mulla ei siis oo tässä.
En tosiaan tiiä mitä sitä nytte tekis, kai mä yritän ettii jonku leffan mitä en oo nähny.. Huomenna nään toveri-Tomia. Eipäs mulla muuta, heippapapa<3

3 kommenttia:

  1. millä värillä värjäsit? mullakaan ei nimittäin tarttunut melki yhtään ku värjäsin :(

    VastaaPoista
  2. en oo koskaan värjänny ripsiä ite mut kosmetologilla joskus kävin värjäyttämässä ne ja mulle ainakin se väri tarttu sillon ihan hyvin. kyllä se oli ihan kiva että ei näyttäny ihan yhtä kuolleelta heti sängystä noustessa kun muuten mulla on niin vaaleet ripset ettei niitä ees erota. mut ne tippu niin nopeesti ne ripset tai siis uusiutu niin ei sitä iloo kauheen kauaa kestäny enkä oo sen jälkeen jaksanu värjätä vaikka olis kyllä kiva :D

    VastaaPoista
  3. Ööö olisko ollu refectocil millä värjäsin :) Siskolle tarttu ihan hyvin..
    On se kyllä kivempi joo ku on vähän tummemmat ripset.. kattoo millon tääki väri on jo lähteny :D

    VastaaPoista