torstai 18. elokuuta 2011

Voi himpskatti

Oikeesti, arvatkaa kuka voi onnistua niinkin vaativassa tehtävässä kuin tasaisella asfaltilla rauhallisesti kävellessä kaatuminen? No minä. Kävelin siinä rauhassa kohti bussipysäkkiä, kunnes tajusin että hupsistakeikkaa mähän kaadun! Siinä sitten lensin melkeen naamalleni, sain just otettua käsillä ja polvella vastaan.. Usch. Farkut hajos, polvi pipinä, laukusta lähti vähän päällystä ja myöhästyin bussista :) Mut ei se mitään, ainaki ihmiset mun takana varmaan piristy :D
Töiden jälkeen lähin salille ja kävin DanceAerobicissä, joka loppuu nyt vissiin.. Ja huomenna mun yhen lemppariohjaajan vika BodyCombatti, ja sitte se vaihtaa Pitskun satsiin, perkeleeee :/ Salin jälkeen kävin taas kaupoilla ja tajusin että mulla ois oikeesti teille näytettävänä noin 100000 uutta vaatetta, enkä tiiä muistanko enää ees mitä oon ostanu/mitä oon jo näyttäny täällä.. Plaah. Tässä postauksessa näkyy nyt ainaki uus paita ja käsikoru :D
Nyt polvi on vähän turvonnu ja mustelmalla.. Ja farkut :'(
Paita - Lindex
Vyö - Vero Moda
Farkut - JC
Kengät - Andiamo
Laukku - Pieces
Käsikoru - Lindex
Arvatkaa mitä mun horoskooppi sanoo tänään?? Pitää niin paikkansa (toisaalta kellä ei pitäisi..) :

Kalat 20.2.-20.3.
Toivoisit kesän jatkuvan vielä hetken, sillä nautit auringosta ja lämmöstä. Voisit ehkä luikahtaa peruutusmatkalle etelän lämpöön, jos se vain suinkin on mahdollista.

Eipä mulla sen jännempää kerrottavaa tänään :) Paitsi (meinasin kirjottaa eka paisti!) mulla on huomenna VIKA työpäivä tuolla töissä, jeeeeeeeeeeeeeeeeee :)) Tai siis ihan kivaahan toi on ollu, kröhöm... Huomenna siis pakko mussuttaa kakkua ja selittää joka ikiselle mun työpaikalla mitä aion sitten nyt tehdä, jees. Nyt suihkuun ja nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti