sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Weekend

Heips! Tiiättekö mulla on se video teille edelleenki jonka tein perjantaina, mut en saa sitä ladattuu photobucketiin (oon yrittäny varmaan sata kertaa, mut aina tulee samas kohtaa joku tuntematon error), sitte latasin sen vimeoon, mut en osaa pistää sitä sieltä tänne :D Että jooo en tiiä mitä teen sitte ton kaa.
Eilen kuitenki kävin aamulla zumbassa, sitten ostin oman kameran viimeinki ja illalla auttelin veljeä ja sen työkavereita valmistamaan grilliruokaa. Sen jälkeen lähin käymään Kealla. Maria oli kanssa siellä, otettiin parit siiiiderit ja puheltiin! Ei oltu nähty taas töiden takia hetkeen, oli ihana nähä <3 Tänään kävin Tapiolassa vähän ostoksilla Bulgariaa varten ja näin samalla Memeä, joka toi mulle ruokaaaa nami :D Istuttiin auringossa ja puhuttiin, en ollu Memeäkään nähny tosi pitkään aikaan!<3
Saturday! Vaihoin kyllä pöksyt illemmalla ;D
Ylivalottunu mukamas..
Min nya kamera! :) Pitää opetella vähän käyttämään..
Stockan ostokset:
Got2be kuivashampoo
Vedenkestävä ripsari
Hawaiian Tropic aurinkorasva ja after sun -geeli
Nyt mulla ei oikeen taas oo aikaa tehä mitään, joten kai se on kohta taas suihku ja sitte nukkumaan. Töitä taas huomenna ahhh ihanaa. Ratsastelen muuten yhellä hepalla ens viikolla, ihana ku en oo pitkää aikaa päässy<3 Adios!

2 kommenttia:

  1. Mihin kouluihin hait ja onko tullut tuloksia? Ihana toi paita! En osaa kyllä auttaa tossa vimeo-ongelmassa mutta toivottavasti saisit sen jotenkin tänne.

    VastaaPoista
  2. Mä en nyt hakenu mihinkään, pidän nyt välivuoden töiden parissa! Ens keväänä sitten :) Ja kiitos, jatkan yrittämistä videon kanssa :D

    VastaaPoista