maanantai 4. heinäkuuta 2011

Tammerfooors!

Huhuuuh terveisin 11 tuntisen työpäivän tehnyt ja viime yönä n. 4 tuntia nukkunut rättiväsynyt Ada. Aattelin kuitenkin tulla tekemään tänne postauksen, koska oon ollu aika laiska tän kanssa viime aikoina :D Olin siis viikonlopun Tampereella, olin siskolla ja käytiin juhlimassa kaverien synttäreitä! Tosi kivvaaa! Tässä on nyt niitä fiksuimpia kuvia, muista en viitti laittaa mitään. Ja baarista otettuja julkaisukelpoisia kuvia on nolla.. :D Ainiin ja asusta unohdin ottaa kokonaan kuvia, päällä oli maailman ihanimmat siskon korkkarit kanssa <3 Saan varmaan joskus järkkärillä otettuja kuvia tästä illasta :)
Me and my sister <3
Näin hienoja kakkuja leipoo vastavalmistuneet leipuri-kondiittorit :DD
Topin/mekon ostin H&M:stä Ideaparkista kun käytiin :)
nomnom<3
Minä posetan vessassa (en siis oikeesti ollu pöntöllä asioilla :DD) kun muut bilettää :)
NAMMM
Mitään en ollut ottanu.
Ja niiiin teen tän viikon kai joka päivä noita tosi pitkiä työpäiviä, että morjes. Kattoo miten jakselen aina tulla päivittelee tänne.. Tässä pari kuvaa tänään töistä, olin niiiin väsyny.
Toi oon niin minä :D
Päivän simppeli asu
Nyt suihkun kautta nukkumaan, että jaksaa taas huomenna! Hyvääää yötä! :)

2 kommenttia: