keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Get back ASAP

Holaaa! Just ku pääsin kaikille sanomasta, että mun elämässä ei tapahdu yhtään mitään ni tänään vähän tapahtu. Vedin taas sellasen 11,5h työpäivän, jonka jälkeen kävin kattoo kaveria sen töissä. Sieltä lähin sitte tepsuttelemaan bussipysäkkiä kohti, kun näin savuavan pakettiauton vähän mun edessä. Mua kohti käveli mies, joka kysy voisinko soittaa hätäpuhelun ku sen auto palaa.. Olin iha mitääää? Annoin sen kyllä ite soittaa, ku en tienny yhtää miten selittää missä oltiin. Sitte se anto puhelimen mulle ja sano että pidä se päällä. Lopuks ne poliisit alko kyselee multa voitaisko tehä jotain esisammutusta sille? Auto oli liekeissä, ainii mut sori mul on toi vaahtosammutin takataskussa.. :D Ja varmaan oisin muutenkaa uskaltanu mennä yhtään lähemmäs. Siihen alko kerääntyy vidusti porukkaa ja ne poliisit sano mulle, et mun pitäs sanoo niille että pysyy kaukana. Okei... "Hei anteeks... Pitäs tulla kauemmaks siitä autosta, jookos...!" Poliiseilla ja paloautoilla kesti about 15-20min tulla sinne vaikka siinä ihan vieressä on paloasema sekä poliisiasema, ja sitte ne sai viimein sammutettuu sen ja pääsin viimein jatkaa matkaa kotiin. Vähän actionia mun arkeen, jee :D Ja ekaa kertaa puhuin hätäpuhelua!
Kamera jäi kotiin :(
Tässä oli vielä niitä pieniä liekkejä.. Se mies sano ton olevan työnantajansa auto, onnee työnantajalle vaan!
Sammutus-savuja!
Tässä pienessä kuvassa ei oikeen näy, mut ton palaneen pakun takaosassa näytti olleen joku vanha joulukuusi :DD
Okei lopetan nyt tän tarinan kertomisen.. :D Mulle ei vaan koskaan tapahdu mitään ni on toooosi jännää ku kerranki tapahtuu! Hiiih! Vaikka ei toi kiva juttu ollukkaan..
Huomenna haluisin päästä töistä vähän aikasemmine, ku haluisin keretä viideltä alkavaan DanceAerobicciiiin! Toosi kivaa :) Nyt taas vaihteeks kuitenki jatkan suihkun kautta nukkumaan, haisen vähän savulle..

2 kommenttia:

  1. Hui vähän hurjaa! En olis kyllä yhtään tienny mitä tossa olis pitäny tehä :o

    VastaaPoista
  2. Mäki olin lievästi hämmentyny :D Aika hurjaa touhua..

    VastaaPoista