lauantai 16. heinäkuuta 2011

200!

Moippelis! Eilen en taas kerenny tänne tekemään mitään, mutta tässä tulee nyt eilisen asu ja vähän muuta. Eilen en oikeestaan tehny mitään erikoista ja tänään olin 11-15:30 tallilla. Nyt loppu tallit ja töitä enää maanantaina, ja sitte mun kesän ainoo lomaviikko <3 Tää on muuten mun 200 postaus wuhuu!
Yesterday's
Näytän sieniseltä :DD
Tän rontin kanssa meni taas puolet päivästä :)
En oikeen keksiny mitään kauheen fiksua tapaa piristää teitä näin 200:nen postauksen kunniaksi, ni laitan tähän pari maailman seksikkäintä kuvaa musta kun olin TET:ssä :D Hahahaha Olin siis kotieläinpiha Rehndahlissa Kirkkonummella, ja vuosihan oli tosiaan kait 2007 että enjoy :DD
Stylish ;)
Muut ottaa julkkisten kaa yhteiskuvia, mä lehmien <3 FANNY-lehmä<3
Tänään nään luultavasti pitkästä aikaa Mariaa ja Keaa :)<3 Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti