tiistai 5. heinäkuuta 2011

She wants to feel your heart's desire

Habababaa moi vaan :D Taas vaihteeks 11 tuntii töitä takana, väsyttääää! Oon myös huomannu et mua ei inspaa yhtään pukeutua jos aurinko ei paista. Tuloksena oli tänäänki "lol ei kiinnosta puen verkkarit"... Tässä pari tylsää kuvaa tylsästä asusta ja mulla on ollu muuten tylsä päivä. Kohta taas suihkun kautta nukkumaan, jeee! Mul on tällä hetkel aika paljon sisältöä mun elämässä: töitä, töitä, töitä..
Panostin kybällä tähän asuun :D
Samanlaiset hiukset saatte, kun menette nukkumaan tukka märkänä! Seuraavana aamuna se näyttää jo kivan rähjäiseltä!
Mullon tekemättä edelleen mun yo-postaus, postaus juhannuksesta ja shoppailupostaus. Huonompi juttu etten ees muista mitä oonkaan ostellu :D Sitä se palkan saaminen teettää... Enää muuten pari viikkoa ni minä ja Maria häippästään mun kesän ainoolle lomalle Bulgariaan <3 Can't wait!

2 kommenttia:

  1. ja videopostaus?? missä viipyy :(

    VastaaPoista
  2. Ainiiiin! Hyvä että muistutit taas :D Yritän tehä tässä heti kun on aikaa! :)

    VastaaPoista