perjantai 17. kesäkuuta 2011

Your love is one of a kind

Moi! Olin tänään taas vähän ylitöissä, jonka jälkeen lähin taas selloon shoppailemaan... Oon tosi hyvä säästää rahaa :D Löysin taas pari kivaa juttua, farkkusortsit olin jättäny varaukseen! Eipä tänään oikeen muuta ihmeellistä oo tapahtunu, väsyttää ihan pirkaleesti... Kannattaa mennä nukkumaan yheltä kun herätys on puol 6 :)
Dagens outfit
Ruokani töissä :D Toi mustikkavaahto oli ihan sairaaaan hyvääää! I want more!
Ja sitten taas muutama ostos :D
Kukkatsydeemi - H&M
Korvikset - Vero Moda, en vaan tajuu miten laitan ton korvaani :D Osaako joku auttaa? Mihin toi timanttipäätynen pitkä nauha pitää tunkee, ku sen pitäs roikkuu tolleen jännästi kaarella? :D
Uudet lempparisortsit - Z.I.P
Rakastuin noihin henkseleihin, ne voi pitää noin, jättää roikkumaan tai ottaa pois kokonaan <3 (ps. "olen kakalla" -asento)
Ainiin, äiti ja sen miesystävä lähtee huomenna Italiaan ja vie taas vaihteeks kameran mukanaan. Mun pitäs käydä ostaa mulle kamera nyt, mutta ku mami lähtee ni en saa yhtiä alennuksia ja plaa.. Mut nyt meen nukkumaan/tekemään jotain, hejdå <3

4 kommenttia:

  1. Minäkin ostin nuo samat korvikset enkä vain tajua miten se kuulii laittaa! :D

    VastaaPoista
  2. Haha, pitää varmaa keksii joku oma tapa pitää niitä.. :D

    VastaaPoista
  3. hyvännäköistä ruokaa ! :) nam!

    VastaaPoista