tiistai 21. kesäkuuta 2011

Club certified

Heei! Eilen oli kamala ilta/yö, kun oon nyt yksin kotona ni mua alko pelottaa äääälyttömästi! :D Naapurista tai jostain kuulu jotain ihme hakkaamista, ihan ku joku olis lukittu johonki ja yrittäis päästä ulos sieltä.. Sitte alko mielikuvitus tietenki laukkaamaan ja sain unta vasta joskus 1 aikaan. Töissä olin sitte väsyneempi ku varmaan ikinä mitä oon ollu siellä... Duunin jälkeen kävin Tapiolassa. Piti ostaa aurinkorasvoja, kuivashampoota ja ripsari, mutta jotenki päädyin H&M ja Seppälän alennusmyynteihin.. hups. Ja stokkalla en sit lopulta käynykkään kunnolla..
Töitätöitää
Yritin ottaa kuvan ittestäni ku meinasin nukahtaa.. oon fiksu... :D
Shoppailuja, kuvaan noi pari paremmin sitte ku saan kameran taas :)
Haaa nyt yks kaveri tulee varmaan yöks, katotaan eka varmaan joku leffa :) Heipsan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti