keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Ooh, it's a sunny day outside

Heipsan, tässä mun päivää kuvina!

What I wore today:
Farkut vaihtu töiden jälkeen sortseihin ja takki lähti hus hemmettiin :D Kun astuin ulos ilmastoidusta työpaikasta, nii tuli ihan semmonen fiilis että olis jossaki etelässä!
Tykkään tän paidan selästä sooo much <3
What I did at work (except worked):
Työpaikkaposetusta :D Olis kiva ku pomo tulis yhtäkkiä tohon taakse!
Zebra!
What I did after work:
Arskaaaa! Yritin nappailla vikoja kunnon auringonsäteitä..
Fiksu asento ainakin?
Ihailin myös mun kasvattamia kukkasia! Voi mamman pienet <3
What I'm doing now:
Hengaan biksuissa kotona ja odottelen mamia ja siskoa saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä! <3
What I did yesterday:
Leikin ennen nukkumaanmenoa manaajaa ylikasvaneessa otsiksessa! Haaa! Toi mun seksikäs yökkäri kyllä pilaa tän kauhistuttavan tunnelman (ihan selvästi on kamala tunnelma tässä kuvassa)...
Huomenna on muuten sitä hiustenvärjäystä luvassa mun kampaaja-kummin luona! Apua, en vieläkään oikeen tiiä mitä mä teen. Hienoo jos tapahtuu jotain kamalaa mun hiuksille just tälleen pari päivää ennen ylppäreitä :D Toivotaan ettei..  Moimoi!

Psst psst pikkulisäys vielä, uuus biisi INNALTA <3 jeee!


4 kommenttia:

  1. hei huippu toi biisi ja kivoja kuvia :)

    - leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Joo mäkin rakastuin tohon biisiin heti! Kiitti! :))

    VastaaPoista
  3. MISTÄ toi tokan kuvan paita on?!? :o I H A N A. :)

    VastaaPoista
  4. Ostin sen joskus viime vuonna vero modasta kait! :) I like it too <3

    VastaaPoista