maanantai 6. kesäkuuta 2011

Jippiiiiiii!

Varasin tänään töistä mulle ja Marialle matkan Bulgariaan Sunny Beachille! <3 Mun kolmas vuosi ku meen putkeen sinne.. :D Mihinkäs sitä hyvää vaihtamaan! I'm sooo happy now! Lähtö on vasta 19. heinäkuuta ja mulla on jo nyt ihan kamala matkakuume!! Me ei olla koskaan kumpikaan oltu vaan kaverin kanssa ulkomailla ni pitää vähän olla varovainen. Mulla on ollu aina äiti, veli tai muita vanhempia mukana, mutta kyllä kaikki tulee toivon mukaan menee hyvin :)
Nää vastavalmistuneet pirpanat olis nyt lähössä yksin ulkomaille.. :D
Sunny Beach <3
Minä, Maria ja sensuroitu taikakoipi!
2009
Hehkeenä, 2010
Oon aiemmin ollu Olymp- ja Izola Paradise-hotelleissa, ja nyt suunnataan semmoseen ku Diamond. Meillä on all inclusive ja sillein, mutta jos joku on sattumoisin käyny tuolla niin voi kertoa vähän kokemuksia :) Kuulemma ainakin nuorison suosima hotelli, kelpaakelpaa!
Diamond hotel (kuva tjäreborgin sivuilta)

2 kommenttia:

  1. tosi kivaa, että pääsette Bulgariaan : D Minä voin matkakuumeeseen samaistua sen verran että itekkin olen lähdössä Bulgariaan sunny beachille 25 päivä. : D een malta oottaaa. Toivotan sulle tosi hyvää matkaa!

    VastaaPoista
  2. Joo mä en jaksa nyt ollenkaan enää odottaa! Kiva kun säkin pääset sinne, en tiiä ootko ollu aiemmin mutta jos biletys ja auringonotto kiinnostaa niin suosittelen! ;D Hah me lähetään just 26 päivä, mutta hei vietä säkin ihana loma siellä! :))

    VastaaPoista