maanantai 27. kesäkuuta 2011

We run the night!

Karu paluu arkeen. Hrr... Eilen oli onneks niin löllöilypäivä ku vaan voi olla. Olin yökkärissä koko päivän, katoin kolme leffaa ja söin suklaavoileipiä, mums. Tänään olin taas töissä ja suunnittelin meneväni salille, mutta päädyttiinki Marian kanssa omenaan shoppailemaan.. Hupsii! Mä oon yrittäny syvästi olla shoppailematta ennen Bulgarian reissua, mut noiden alennusmyyntien takia siitä ei tuu yhtään mitään :D Joudun esitellä mun kaikki viimesimmät ostokset sitte vasta ku saan taas kameran. En ees muista mitä kaikkea oon ostanu..
Asu työpaikalla, paahduin lievästi bussiin töiden jälkeen..
Minun istuttamat kukat! Vähän ehkä tiheessä mut kyl ne kasvaa! :D
Joku ei tykännu mun viime tekohymykuvasta, joten tässä vähän lisää! Ha! :D Oon evil..
Asu kun kävin ompussaa
Minä ja muutama ostos :) Tuolla on vieläki ihan lämmin sää <3
Huomenna olis kyllä pakko mennä taas salille. Ärsyttää vaan ku työt saa mut tosi väsyneeks, ja sitte vielä ku on tommonen lämmin sää ni ei oikee inspaa.. Mut ehkä se tästä. Nyt suihkuun ja nukkumaan, heippa! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti