sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Uusi vuosi

Moikkamoooi! Jos joku keksii, miten saan tänne kirjotteluinspiksen takasin ni please, do tell. Oon kirjotellu tänne parin päivän päästä nyt vuoden, mut välillä ei oikeen kiinnosta kun kommenttiakin tulee aika harvakseen.. Mut kiitos teille jotka ootte mun laiskuudesta huolimatta jaksanu tätä lueskella <3

Mutta siihen uuteen vuoteen! Olin siis serkun kanssa Tampereella mun siskon luona. Perjantai vietettiin hohtokeilaamassa ja tortilloja syöden, lauantaina nukuttiin pitkään ja käytiin nopsasti kaupoilla. Loppupäivä menikin oikeestaan valmistautuessa iltaan :D

Perjantai:
Laadukas :)
Siellä oli kivoja tekstejä tuolla päädyssä :)
Lauantai-iltana oltiin alottelemassa siskon ja sen poikaystävän kavereilla, pelattiin kreisi-aliasta ja syötiin hirveesti herkkuja :)
Sisters <3
Tykkäsin zoomailla Lindan naamaan :D
Sieltä mentiin bussilla keskustaan ja missattiin rakettiesitys, tai oikeestaan nähtiin me vähän bussin ikkunoista. Ennen baaria hihhuloitiin hetki ulkona, poltettiin sädetikkuja ja lähetettiin yks raketti joka saatiin joltain randomilta :D
<3
Sitten mentiinkin jo baariin, yllättäen taas Senssiin :D Siellä oli kanssa muita Tampere-kavereita! Laiteltiin kaikille valotikkuja, ja loppuillan kaikki kyselikin (ainaki multa) että mistä noita saa.. Mä aloin 11-12 aikaan yöllä juomaan pelkkää vettä, niin eipähän ollu ees krapulaa! Tanssin jonkun verran ja sain uuden vuoden pusut mun serkulta ja siskolta, jeea <3
Onneks baarissa ei oikeesti oo noin valosaa :DD Salama <3 (btw uus paita från Lindex!)
Minä ja Linda :)
Linpaaa :)
Siinäpäs se :) Toivottavasti teillä oli kiva uusi vuosi myös!

3 kommenttia:

  1. Oli mukava uusivuosi :) sun pitää taas saada sun postausintoa takaisin! Postauksia vaan tulemaan

    VastaaPoista
  2. mistä oot hankkinut noita valotikkuja?

    VastaaPoista
  3. Anonyymi - Hyvä juttu! :) Ja niin pitäs, mä yritän nyt oikeesti taas ryhdistäytyä, I promise!

    Anonyymi - Mun sisko on hankkinut ne sellaselta sivustolta kun valotikut.fi ! :)

    VastaaPoista