maanantai 9. tammikuuta 2012

Julklappar

Tässä tulis viimein mun joululahjoja!
Leffalippuja + stadiumin lahjakortti
BodyShopin tuotteita
Etanavoidetta mun arpinaamalle ja -selälle :D
Garnierin lahjapakkaus
BC:n lahjapakkaus
Lauren Conradin kirja
Spiritin kenkulit
Biancon ihanuudet <3
Lisäksi tuli toi ihanan pehmee huopa, joka on tossa kuvissa noiden kaikkien alla. Mami oli ostanu mulle myös untuvapeiton ja -tyynyn sekä uudet lakanat :) Plus tietty kaikennäköstä suklaata tuli! Tosi kivoja kaikki<3

6 kommenttia:

  1. onko toi "etanarasva" hyvää? olen meinaan itsekin ajatellut kokeilla.

    VastaaPoista
  2. Joo, mä ainakin suosittelen kokeilemaan! Mua se on ainakin auttanu (oon käyttäny yli puol vuotta), samoin mun yhtä kaveria. Tietenki se riippuu aina omasta ihosta, mut kannattaa kokeilla :) Ja toi on tosi riittosaakin!

    VastaaPoista
  3. Kylläpä olet saanut kivoja lahjoja! Nuo The body Shopin tuotteet ovat ihania. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep sain ihania lahjoja! Ja niimpä, ja se tuoksu <3

      Poista
  4. voi että miten hienot kengät !!! :)

    VastaaPoista