keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Something I need to do & 1 YEAR!

Heippa! Mä haluaisin nyt vähän purkautua tänne. Mulla on maailman järkyttävin kroppakriisi nyt meneillään.. Jos ootte katellu mun viime kesän kuvia vaikkapa sieltä Bulgariasta, niin ootte nähny minkä kokonen olin sillon. Voin kertoa, että olin aika hyvässä kunnossa, ainakin mun omasta mielestä. Tai en mä sillon niin ajatellut, kukapa koskaan pitäis itteään hyvän kokosena... Aloin kesän jälkeen käymään tosi ahkerasti salilla, josta tietenkin tulee kauheesti lihaksia.. Mä oon kuitenkin tottunu siihen, että mun vaatekoot pysyy samoina. Oon aina ollu kauheen hoikka, ihan luonnostaan. Ja nyt kun oon isompi, enemmän lihasta ja enemmän vähän muutakin, niin mä en enää halua edes kattoa peiliin. Mua kuvottaa.. Joka kerta jos oon lähdössä jonnekkin ulos niin mulla tulee ihan kamalat vaatekriisit, koska mun mielestä näytän kamalalta kaikessa. Mä en sano ettäkö oisin lihava millään lailla, mut mä en ole tottunu näkemään itteeni tällasena. Tiiätte varmaan miltä tuntuu, kun tajuaa ettei vähän aikaa sitten sopineet vaatteet enää mahdu päälle. Musta se on ainakin ihan kamalaa. Mä oon aina ollut ihan älyttömän kriittinen mun omaa vartaloa kohtaan. Ikinä en oo ollu hyvän kokonen. Nyt kun mietin taaksepäin, niin mun entinen vartalo oli tosi kiva. Tekisin melkeen mitä vaan, että saisin sen vartalon takasin. En vaan tiedä mitä pitäs tehdä. Luultavasti myös e-pillereillä on ollut asiaa mun vartalonmuutoksille.. Mä nyt taas tuhannennen kerran aion alottaa laihduttamisen, mutta vaikka mulla kuinka olis tahdonvoimaa, mä aina lipsun kaikesta. Oon niin älyttömän herkkuperse ja normiruoan suhteen tosi nirso. Olis vähän helpompi laihduttaa jos tykkäisin syödä kaikkea terveellistä, muttakun en tykkää. Herkkujenkin tilalle pitäis keksiä jotain, mitä olis helppo napsia, mut silti jotain mitä ei tule syötyä liikaa. Että mä vihaan tätä tunnetta, kun ei tunne itteään yhtään hyväks, missään.. Äääh..
Viime kesänä. Hanna ja minä, ja mun farkkusortsit, jotka ei tosiaan mee enää mun päälle..
Viime kesä myöskin..
Jos jollain olis jotain hyviä vinkkejä vaikka ruoan suhteen (mitä ei kannata syödä, mitä kannattaa) tai ihan minkä vaan suhteen, tai muita mietteitä, niin kertokaa ! <3
Mulla on huomenna aamulla taas seittemältä töitä, niin meen nyt nukkumaan, hyvää yötä! :)

AINIIN TOSIAAN! MUN BLOGI TÄYTTÄÄ NYT SAMAAN AIKAAN TÄN ANGSTIPOSTAUKSEN KANSSA VUODEN! KIITOS KAIKILLE, JOTKA OOTTE JAKSANU SEURAILLA, TOIVOTTAVASTI JAKSATTE EDELLEEN <3

8 kommenttia:

  1. et nyt herranjumala ittees laihduta! paljon kauniimpaa jos on sitä lihasta eikä oo sellanen surkee riisikeppi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, en mä nyt mikään ihan pikkunen luuviulu haluakkaan olla, mutta pienempi kuitenkin... :)

      Poista
  2. Ihan perusvinkkinä jos laihduttaa, että hiilareita kannattaa vähentää. Eli kaikenmaailman leivät, pullat, leivokset, pastatuotteet ja melkeen kaikki perusherkut sisältää hiilareita sekä tietenkin sokeria ja kovaa rasvaa :D. Mutta ihan kokonaan ei kannata hiilareitakaan karsia, niistä kun saa energiaa(esim.treenaamiseen), mutta vaihtaa vaikka pastat ja leivät täysjyvään ja ruisleipään ja semmoseen.
    Mutta älä vaan lihasta pois laihduta,eikä todellakaan kaikkea rasvaa ellei halua tissejäkin ynnämuuta pois, sitäpaitsi oot tosi hyvän kokonen ja kaunis vieläkin! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon vinkeistä! :) Enkä mä juu tosiaan mikään lihakseton luukasa halua olla! Ja kiitos vielä uudestaan <3

      Poista
  3. siis jos sulla on vaan lihasta niin mitä ajattelit laihduttaa? lihakset pois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanotaan nyt näin, että kyllä mulla yliäärästäkin löytyy... :D

      Poista
  4. onko sulla muuttunut jotenkin tää kommentointihomma. oli vähän vaikea löytää miten tähän saa kommenttia :D mutta siis sun kuvista päätellen sä et oo yhtään iso tai mtn, ja sun vaatteet näyttää hyvältä sun päällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis katoin itekki et miiitä tälle on tapahtunu? En oo ite kyllä ainakaan muuttanu! :D Ja kiitos tosi paljon.. :)

      Poista